Styremøte 08.10.07
Notat:
-Oppfordring om å skru ruter – fritt for alle. Vi trenger en fornying av hallen.
Ansvarlig: Hall ansvarlig
-Tau er bestilt og er på vei. Disse bør skiftes ut så fort de kommer.
Samtidig bør det tas en sikkerhets gjennomgang og skifta av noen av topp karabinerene.
Ansvarlig: Ole Morten
-Vaskemaskin er på plass. Som en løsning til å begynner med benyttes en skjøteledning. Det blir tatt kontakt med elektriker i klatremiljøet for å legge opp strøm.
Ansvarlig: Joakim
Saker:
Jubileums T-skjorter:
Turid har gjort en kjempe flott jobb.
Det er bestilt 200 t-skjorter og 100 ”buffer”
I tillegg 10 hette jakker.
T-skjortene selges i hallen.
Invitasjoner til fest:
Invitasjoner er sendt ut ca. 200 stk.
Det oppfordres til å spre det glade budskap og få med flest mulig folk på festen.
Fest informasjon:
2 stk. er ordnet til å stå i baren.
I hovedtaler – Sjur
Håvard taler for ny æresmedlem Svein Smelvær
Jørgen forsanger - goverdalsangen
Det blir avholdt en Quiz under kaffen
2 stk. musikk’ere
Lysbilder, ansvarlig Martin
Under festen tar styre en runde med salg av vårt jubileums tidsskrift – tromsøklatring i 30 år. Det lages en liten plakat med en liten forhåndstitt og vi går aktiv ut for å få folk til å kjøpe magasinet. Alle får skrive seg på en liste for ettersendelse.
Annonser – tromsøklatring i 30 år:
VPG : 5000,-
Tromsø sport: 5000,-
Intersport tromsø : 5000,-
Frisvold privatgymnas : 5000,-
Bjorns kajakk: 2.500,-
Guide firma: 2000,-
Brille butikk: 2500,-
Sum: 27.000,-
Annonsene sendes til Margrethe som videre formidler til layout ansvarlig
Buldre konkuranse:
Om skruing av buldre rommet gjennomføres helgen 20-21 august.
Buldre konkurransen avholdes etter modell fra den siste konkurransen på lørdagen før festen. Premieutdeling umiddelbart etter konkurransen.
Ansvarlig: Joakim
Klubb kveld:
Viktig at vi opprettholder aktivitet, holder lav terskel for innlegg og oppfordrer alle til å bli med. Viktig at vi informerer godt om disse kveldene. Trym stiller med foredrag fra vinterbestigning i trollveggen 4. november.
Ansvarlig: Margrete
Polarcup:
NKF ønsker å være tilsted og bidra.
Arbeidet med planlegging settes i gang i samarbeid med de andre aktørene.
Det er ønskelig å holde en konkurranse før jul.
Ansvarlig: Arild
Plakat aktiviteter i hallen:
Det er ønskelig å ha en god informasjonsplakat i hallen som gir god oversikt over aktivitetene.
Ansvarlig: Arild og Berit
Informasjonsbrosjyre:
Det er ønskelig å lage n informasjonsbrosjyre om TKK og våre aktiviteter. Dette er en brosjyre som skal kunne deles ut i kontakt med viktige samarbeidspartnere og for å reklamere for våre aktiviteter som vi får støtte for.
Ansvarlig: Arild og Berit
Prisliste utstyr:
Utleie av utstyr:
-Ledge
-Lavo
-Borremaskin
Det er enighet om å halvere depositum for å leie ledge til 500,- og døgn leie pris til 50,-
Kurs:
Oversikt over kurs presenteres på neste styremøte.
Lage en oppdatert utvidet e-post liste for instruktører
Ansvarlig: Ole
Nøkkelkort:
TKK beholder 4 stk nøkkelkort
Årskort:
Økonomiansvarlig jobber med en løsning for å unngå bruk av giroer for årskort og halvårs kort.
Nytt styremøte settes opp etter jubileumsfesten.
Alle ansvarlige og kommiteer oppfordres til å jobbe innefor sine ansvarsområder slik at vi har et kontinuerlig godt tilbud til våre medlemmer.