Tkk styremøte 8. januar 2007

Til stede: Berit, Kari, Arild, Torgeir, Marianne, Ole A. (referent)
Ikke til stede: Margrete, Jørgen

1. Kurs

Ettersom det har kommet mange forespørsler om nybegynnerkurs nå allerede i januar, settes det opp en kursplan så fort som mulig. Den blir publisert på vanlig måte på hjemmesiden. Det er også ønsket et møte med klubbens nyutdannede instruktører som ikke har holdt kurs ennå, slik at de kommer inn i systemet. Ansvarlig: Ole A.

2. Årsmøte

Siden årsmøtet er nært forestående ble det gjort en gjennomgang av vedtektene slik at alt går mest mulig riktig for seg og at minst mulig blir glemt i prosessen.
Forslag til bestemmelse på årsmøtet:

  • Medlemskontingenten forblir uforandret.
  • Hevede priser for de som ikke er medlemmer av TKK.

3. Nye nettsider

Det vil bli informert på årsmøtet om at TKK etter hvert får nye nettsider som blir overlatt styret. Derfor kan det bli aktuelt å etterlyse en nettansvarlig/redaktør som jobber tett opp mot, eller sitter i, styret.

4. TKKs 30-årsjubileum

Angående TKKs 30-årsjubileum i år vil det bli satt ned en komité. Klubbens medlemmer bli likevel oppfordret til å bidra.

5. Valgkomiteen

Valgkomiteen er vekt til live og ledere der er Ståle Frisvold i samarbeid men Mårten Blixt. Valgkomiteen får synspunktene fra medlemmene i styret med tanke på gjenvalg. Ansvarlig: Ole A.

6. Årsberetning

En årsberetning for 2006 blir utarbeidet av styret. Noen av hovedpunktene er styre, medlemsblad/hjemmesider, kurs, aktiviteter, hall/vegg, samlinger, økonomi, konkurranser. Ansvaret er fordelt på styremedlemmene.

7. Kontor/lager i den gamle butikken

Det ble diskutert om det er mulig å legge til rette for et kontor/lager i den gamle butikken ved buldrerommet, for å lette noe på arbeidet til kasserer, ha lagerplass for klatretak osv. Innkjøp av et låsbart skap og bygging av et enkelt hyllesystem kan være aktuelt. Tar dette videre på første styremøte etter årsmøtet.

8. Torsdagsgruppa

Torsdagsgruppa er fortsatt Arilds ansvar, men Josè vil holden øktene utover vinteren og våren. Han har mye erfaring og kunnskap når det gjelder trening og konkurranseklatring. Torsdagsgruppa fungerer ikke helt tilfredsstillende. Arild ser på mulighetene for en liten omorganisering.

7. Rutene i hallen

Det har kommet tilbakemelding fra brukerne av veggen om at de ikke er fornøyde med rutene. Det virker som om hovedproblemene er:

  • Mangel på godt skrudde ruter.
  • Lette ruter står for lenge.
  • Mangel på spredning av rutene med tanke på vanskelighetsgrad.

Til forbedring av kvaliteten på rutene vil et ruteskruerkurs bli holdt av José den 24.-25. januar. De som har vært mest ivrige med å skru ruter i veggen vil få førsteretten til de 10 plassene. Arild og Torgeir finner de 10. Organisering av ruteskruing vil bli tatt på neste styremøte.

En kortsiktig tilfredsstillelse til de som ikke er fornøyd med rutene er at Polarcup følger helga etter ruteskruerkurset, 27.-28. januar. Etter det vil veggen ha mange nye ruter.

8. Planlegging av Polarcupen

TODO:

  • Henge opp plakater
  • Legge ut detaljert info om konkurransen med påmeldingsinfo på hjemmesidene våre.
  • Koordinere konkurransen med de andre arrangørene
  • Ansvarlig: Arild

  • Klargjøring av ruter for konkurransen
  • Ansvarlig: Jose og Eirik. Rutene vil bli klargjort i forbindelse med ruteskruerkurset.

  • Anders blir kontaktet som kioskansvarlig for Polarcuphelgen.
  • Ansvarlig: Torgeir

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer